Kia Sorento dugo je vremena bio najprodavaniji model u Hrvatskoj, iako je riječ o automobilu čije je ime u dijelu cjenika gdje su najskuplji modeli. Dokaz je to da su kupci prepoznali fantastičan omjer uloženog i dobivenog, jer se za automobil robusnog i dinamičnog izgleda, dobrih voznih svojstava na terenu i bogate opreme plaća manje ili isto kao za neke dosta manje off-road modele.
Sorento je bio popularan u prvom obliku, a nakon faceliftinga s kojim je dobio novu masku, branike i svjetla bit će još privlačniji kupcima. U unutrašnjosti nema previše promjena, a vesele brojni pretinci i odlagališta za stvari. Položaj vozača ergonomski je uzoran, a tome pridonosi mogućnost strujnog podešavanja sjedala. Takva mogućnost dio je najbogatijeg paketa Prestige, u kojem je od funkcionalnih stvari ESP, a što se izgleda tiče tu su 17-colni alu naplatci. Za najskuplji paket joše je nadoplaćeno 12.000 kuna za peterostupanjski automatski mjenjač i tempomat s komandama na upravljaču pa je testni Sorento imao sve što se nudi u cjeniku. Takav Sorento, napunjen svom mogućom opremom, stoji 279.500 kuna, što jest mnogo, ali rijetki će za isti novac ponuditi toliko.
Sorento ima stalni pogon na četiri kotača po principu TOD (torque on demand), što znači da je osnovni pogon stražnji, ali se dio momenta automatski prebacuje i naprijed ako zatreba. Za ekstremne off-road izazove služi reduktor prijenosa.
Iz 2.5-litrenog agregata izvučeno je 170 KS, što je veliki napredak u odnosu prema prvom Sorentu. Primjećuje se to i na špici od 182 km/h i ubrzanju do stotke boljem za tri sekunde.
Nema komentara:
Objavi komentar